Galateni 6, 2-10


 

Prochimen, glasul al 3-lea (Luca 1: 47, 48)

Mărește sufletul meu pe Domnul și s-a bucurat duhul meu de Dumnezeu, Mântuitorul meu.

Stih: Că a căutat spre smerenia roabei Sale. Că, iată, de acum, mă vor ferici toate neamurile.

2 Purtați-vă sarcinilea unii altora, și așa veți împlini legea lui Hristosb. 3 Că de se crede cineva că este ceva, în timp ce el nu este nimic, pe sine însuși se amăgește. 4 Dar fiecare să-și cerceteze propria sa faptă, și atunci se va lăuda numai față de sine însuși și nu față de altul; 5 căci fiecare își va purta propria sa povarăc. 6 Cel ce primește cuvântul învățăturii să-i facă învățătorului său parte din toate bunurile. 7 Nu vă amăgiți; Dumnezeu nu Se lasă batjocorit, căci ce va semăna omul, aceea va și secera. 8 Cel ce seamănă în propriul său trup, din trup va secera stricăciune; dar cel ce seamănă în Duhul, din Duhul va secera viață veșnică; 9 să nu slăbimd dar în a face binele, căci la vremea cuvenită vom secera, dacă nu ne vom sleie. 10 Așa că, până când avem vreme, să facem binele către toți, dar mai ales către cei de o credință cu noi.

Aliluia, glasul al 8-lea (Psalm 131: 8, 14)

Stih 1: Scoală-Te, Doamne, întru odihna Ta, Tu și chivotul sfințirii Tale.

Stih 2: Zis-a Domnul: Aceasta este odihna Mea în veacul veacului, aici voi locui, că am ales-o pe ea. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta