Prorocia lui Isaia 60, 1-15



1 Luminează-te, luminează-te, Ierusalime,
că lumina ta vine
și slava Domnului peste tine a răsărit.a 2 Iată, întuneric va acoperi pământul
și negură groasă va fi peste neamuri;
dar peste tine Domnul Se va arăta
și slava Lui peste tine se va vedea. 3 Regi vor umbla în lumina ta
și neamurile întru a ta strălucire. 4 Ridică-ți ochii împrejur
și vezi-i pe copiii tăi adunați;
fiii tăi toți au venit de departe și fiicele tale fi-vor purtate pe umeri.b 5 Atunci vei vedea și te vei bucura,
te vei teme și te vei înspăimânta cu inima,
că bogăția mării se va muta la tine,
a neamurilor și a popoarelor;
cirezi de cămile îți vor veni 6 și cămilele Madianului și ale Efei
te vor acoperi;
toți cei din Saba vor veni aducând aur;
tămâie vor aduce și piatră scumpăc
și mântuirea Domnului vor binevesti. 7 Și toate turmele Chedarului se vor aduna la tine;
veni-vor și berbecii Nebaiotuluid
și jertfe bineprimite vor fi aduse pe jertfelnicul Meu
și casa Mea de rugăciune va fi slăvită. 8 Cine sunt aceștia care zboară ca norii
și ca porumbeii alături de pui?e 9 Insulelef pe Mine M'au așteptat
și corăbiile de la Tarsis printre cele dintâi,
ca să-i aducă pe fiii tăi de departe
și'mpreună cu ei, argintul și aurul lor;
aceasta, de dragul numelui cel sfânt al Domnului
și pentru ca slăvit să fie Sfântul lui Israel. 10 Străinii fi-vor zidarii zidurilor tale,
iar regii lor îți vor sta la poruncăg;
că din mânia Mea te-am bătut
și din milă te-am iubit. 11 Și porțile tale pururea vor fi deschise,
și nici ziua, nici noaptea nu se vor închide,
pentru ca să vină'ntru tine puterea neamurilor
și regii acestora ca sclavi. 12 Căci neamurile și regii care nu-ți vor sluji vor pieri
și neamurile'ntru totul se vor pustii. 13 Și slava Libanului va veni la tine
laolaltă cu chiparosul și pinul și cedrul,
ca să preamărească locul Meu cel sfânt,
iar Eu voi preamări locul picioarelor Meleh. 14 Și fiii celor ce te-au umilit
vor merge spre tine temându-se,
iar toți cei ce te-au întărâtat
se vor închinai la urmele picioarelor tale.
Și numele tău va fi „Cetatea-Domnului,
Sionul-Sfântului-lui-Israel“. 15 Pentru că ai fost părăsită și'mpresurată de ură
și nimeni nu era care să ajute,
Eu voi face din tine bucurie veșnică,
veselie tuturor din neam în neam.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta