CEASUL AL VI-Lea

  Prorocia lui Isaia 41, 4-14

4 Pe toate acestea, cine le-a lucrat și le-a făcut?
El a chemat-o,
Cel ce dintru'nceputul neamurilor o cheamă:
Eu, Dumnezeu, Cel-Dintâi și celor viitoare: EU SUNTe. 5 Văzut-au neamurile și s'au temut,
marginile pământului s'au tulburat
și s'au apropiat
și împreună au venit, 6 fiecare judecând să-și ajute vecinul și fratele.
Și cineva va zice: 7 Meșterul s'a întărit,
ca și fierarul ce bate cu ciocanul
și care va spune cândva:
„E lucru bine încheiat;
l-au strâns în cuie,
le vor bate bine
și ele nu se vor clinti...“. 8 Dar, tu, Israele, tu ești Iacob, servul Meu
pe care Eu l-am ales,
seminția lui Avraam pe care am iubit-o, 9 pe care de la marginile pământului am luat-o
și de pe ale cărei înălțimi te-am chemat
și ți-am zis:
- Sluga Mea ești tu,
pe tine te-am ales
și nu te-am părăsit. 10 Nu-ți fie teamă, că Eu cu tine sunt;
nu te rătăci, că Eu sunt Dumnezeul tău
Cel ce te-am întărit
și te-am ajutat
și cu dreptatea dreptei Mele te-am întemeiat. 11 Iată, toți vrăjmașii tăi vor fi rușinați
și înfruntați,
că vor fi ca și cum n'ar fi
și toți potrivnicii tăi vor pieri; 12 îi vei căuta
și oameni care să te batjocorească nu vei afla,
că vor fi ca și cum n'ar fi;
cei ce se războiau cu tine nu vor fi. 13 Căci Eu sunt Dumnezeul tău,
Cel ce dreapta ta o țin,
Cel ce-ți spune: 14 Nu te teme, Iacobe,
tu, Israele cel mic la număr!;
Eu te-am ajutat! zice Dumnezeul tău,
El, Cel ce te mântuiește, Sfântul lui Israel.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta