CEASUL AL VI Lea

 


11 Că așa zice Domnul Dumnezeu,
Sfântul lui Israel,
Cel ce le-a făcut pe cele ce vor fi:
- Voi Mă întrebați despre fiii Mei
și despre fiicele Mele,
și voi Îmi porunciți asupra lucrului mâinilor Mele?f 12 Eu am făcut pământul și pe omul de pe el,
Eu cu mâna Mea am întărit cerul
și tuturor stelelor le-am dat porunci. 13 Eu l-am ridicat să fie rege cu dreptate,
și toate căile lui sunt drepte;
el va zidi cetatea Mea
și robia poporului Meu o va întoarce
fără răscumpărare și fără daruri,
zice Domnul Atotțiitorul. 14 Așa zice Domnul Atotțiitorul:g
- Egiptul s'a trudit pentru Tine,
iar mărfurile Etiopienilor
și Sabeenii cei înalți la statură
vor trece de partea Ta
și vor fi robii Tăi
și'n urma Ta vor merge legați în cătușe
și la Tine vor ajunge
și Ție Ți se vor supune
și Ție Ți se vor ruga,
pentru că Dumnezeu este în Tine
și'n afară de Tine nu este Dumnezeu.h 15 Că Tu ești Dumnezeu,
dar noi n'am știut-o,i
Dumnezeul lui Israel, Mântuitorul. 16 Toți potrivnicii Lui vor fi rușinați și înfruntați
și'ntru rușine vor umbla.
Voi, insulelorj, înnoiți-vă pentru Mine! 17 Israel e mântuit de Domnul
cu mântuire veșnică:
ei niciodată nu vor fi rușinați ori înfruntați. 18 Așa zice Domnul, Cel ce a făcut cerul,
Acest Dumnezeu Care Și-a arătatk pământul și l-a făcut;
El i-a pus rânduială,
El nu degeaba l-a făcut, ci să fie locuit;
Eu sunt Domnul, și nimeni în afară.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta