MĂRTURII


 


Un ateu, la Înviere, mi-a răspuns infatuat, 

(Când l-am salutat frumos cu ,,HRISTOS A ÎNVIAT")

,, - Fugi de-aici cu vorba asta! Voi visați așa frumos...

Cine îmi dă mărturie că a Înviat Hristos? "

Mărturie vrei ca Toma? Tu o ceri din răutate. 

Toma n-a tăgăduit! Domnul a-nviat din moarte. 

Dintre toți aceia care călcau urma lui Hristos,

( Ucenici cât și apostoli) era cel mai credincios!

A cerut să se convingă dacă Fiul cel ceresc 

A-nviat și e acolo ȘI CU TRUPUL OMENESC!

Iată, el e mărturie! L-a văzut cu ochii lui 

Și-a pus degetul în rană și pe urmele de cui!


Mărturia Învierii, Celui ce ne e Lumina, 

Ne-o arată Cartea Sfântă prin Maria Magdalina. 

L-a văzut în fața sa, a fost martoră minunii, 

A vestit și-ncă vestește  că a Înviat Rabuni .

Mărturie-ți dau martirii  ce-n iubirea Lui au ars,

Toți acei ce i-au urmat precum Saul cel din Tars, 

Care-n temniță și-n chinuri pe Hristos n-a lepădat, 

Nici când sabia lui Nero pe grumazul lui a stat.

Și de vei citi Scriptura, unde-i mărturia Lui, 

Vei vedea cum L-a-ntâlnit pe drumul Damascului!


Mărturia Învierii o dau peste veacuri sfinții

Ce s-au lepădat de lume dându-și la săraci argintii, 

Mărturia stă-n Altare, în Potir, în Liturghie 

Când din nou s-aduce Jertfă, Hrană Sfântă să ne fie! 

Stropul de cuminecătură este veșnica dovadă 

Că-n Potir e Învierea ce spre Veșnicii ne poartă!

Eu pot da o mărturie fiindcă-n beznă mult am stat, 

Însă sufletu-mi, cu Domnul, spre Lumina a săltat! 

Și-n pământul țării noastre, mărturii -ngropate zac 

Sfinte moaște ce arată Învierea noastră-n Veac!                                    de Eliana Popa

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta