Și toate astea o să treacă

Odată, la un înţelept a venit un vizitator şi a început să se plângă:
- Totul îmi merge groaznic, mai rău nici că se poate: mi-am pierdut slujba, nevasta mea este bolnavă, fiica mea nu reuşeşte deloc să se mărite, fiul meu nu vrea să înveţe...
Ştiţi cumva să-mi spuneţi ce aş putea să fac?
- Există un mijloc din bătrâni - a răspuns înţeleptul. Trebuie să luaţi multe hârtiuţe, să scrieţi pe ele: „Şi toate astea o să treacă!" şi să le puneţi prin toate camerele.
Omul a căzut pe gânduri, a mulţumit şi a plecat.
După câţiva ani s-a întors şi a zis:
- Ce recunoscător vă sunt, nici nu vă pot spune! In viaţa mea totul s-a schimbat: mi-am găsit o slujbă grozavă, nevasta mea s-a făcut bine, fiica mea s-a măritat, băiatul a terminat şcoala şi s-a angajat... Totul e pur şi simplu minunat! Vă mulţumesc foarte mult! Aş vrea totuşi să vă întreb: hârtiuţele pe care le-am pus prin casă... pot să le
strâng?
- De ce să le strângeţi? - a dat din umeri înţeleptul. Să mai stea, deocamdată...
Fragment din cartea "Apa vietii. 300 de istorioare cu talc duhovnicesc", Editura Sophia

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta