Binecuvantarile tatalui


Un înţelept îşi mărita fata.

Aceasta i-a cerut:

- Tată, binecuvântează-mă!

Tatăl i-a zis:

- Fie voia Domnului să nu-mi mai treci vreodată pragul casei!

Fiica s-a mirat de aşa binecuvântare, dar a tăcut. După o vreme, a născut un fiu, şi iarăşi a cerut de la tatăl său binecuvântare.

- Fie voia Domnului - a răspuns el - ca tu să strigi întotdeauna: „Ce nesârguitoare sunt!"

- Tată, ce înseamnă asta?! - N-a mai putut îndura fiica. Două lucruri însemnate mi s-au întâmplat şi mie în viaţa asta, şi amândouă dăţile tu ce-ai făcut? M-ai blestemat.

- Nu, fiica mea! - A răspuns tatăl. N-au fost blesteme, ci binecuvântări. Ţi-am dorit să ai o viaţă atât de fericită şi bucuroasă în casa soţului, încât să nu-ţi doreşti să te întorci în casa mea. Pe urmă, ţi-am dorit să ai grijă neobosit de fiul tău, strigând mereu: „Ce nesârguitoare sunt: n-am dat încă de mâncare băiatului! ', „Ce nesârguitoare sunt: nu l-am trimis încă pe băiat la şcoală!", şi aşa mai departe. Atunci, copilul va creşte sănătos şi isteţ, şi în casa voastră va domni totdeauna pacea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta