Deuteronom 1, 8-12, 15-17

 


8 Iată, datu-v'am țara pe mână: intrați într'însa și luați în stăpânire pământul pe care Domnul li S'a jurat părinților voștri, lui Avraam și lui Isaac și lui Iacob, să li-l dea, lor și urmașilor lor de după ei. 9 În vremea aceea v'am zis: Nu pot să vă duc singur. 10 Domnul, Dumnezeul vostru, v'a înmulțit și iată-vă astăzi numeroși ca stelele cerului. 11 Domnul, Dumnezeul părinților voștri, să vă înmulțească de o mie de ori mai mult decât sunteți acum și să vă binecuvinteze după cum v'a grăit! 12 Cum voi putea eu de unul singur să vă port durerea și povara și neînțelegerile dintre voi?

15 Și am luat dintre voi bărbați înțelepți, pricepuți și încercați și i-am pus peste voi: căpetenii peste mii, peste sute, peste cincizeci, peste zeci, și condeieri judecătorilor voștrig. 16 Și le-am poruncit atunci judecătorilor voștri, zicând: Să ascultați ceea ce se întâmplă'n mijlocul fraților voștri și să judecați drept între un om și fratele lui și străinul din casa lui. 17 În judecată să nu cauți la fața omului: pe cel mic să-l judeci ca și pe cel mare; de fața omului să nu te temi, căci judecata este a lui Dumnezeu. Iar dacă o pricină va fi prea grea pentru voi, o veți aduce la mine și o voi asculta eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta