Cine era mireanul pe care l-am văzut aici?


Povestea Avva Daniil, ucenicul Avvei Arsenie, zicând că s-a aflat odată aproape de Avva Alexandru. Şi l-a apucat pe acela durerea şi s-a întins privind în sus de durere. S-a întâmplat să vină şi fericitul Arsenie ca să-i vorbească şi l-a văzut de departe întins pe spate. Şi după ce i-a vorbit, i-a zis: Cine era mireanul pe care l-am văzut aici? I-a zis Avvei Alexandru: Unde l-ai văzut? Şi a zis: Cum veneam din munte, am căutat cu privirea aici şi am văzut pe cineva întins în peşteră cu faţa în sus. Iar el i-a pus metanie şi a zis: Iartă-mă, awa, eu eram, căci durerea mă cuprinsese. Şi a zis lui Bătrânul. Dacă tu erai, înseamnă că nu am văzut bine, crezând că era un mirean, şi de aceea am întrebat.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta