II Corinteni 1, 21-24; 2, 1-4



21 Iar Cel ce'n Hristos ne întărește pe noi împreună cu voi și ne-a uns este Dumnezeu, 22 Care Și-a și pus pecetea pe noi și a dat arvuna Duhuluig în inimile noastre. 23 Dar eu Îl chem pe Dumnezeu ca martor asupra sufletului meu, că spre a vă cruța pe voi n'am venit încă în Corint. 24 Nu că am fi noi stăpâni pe credința voastră; suntem însă împreună-lucrători ai bucuriei voastre, căci voi vă țineți tari în credință.

1 Și'n sinea mea am socotit aceasta, să nu vin la voi din nou cu întristarea. 2 Că dacă eu vă întristez, cine este cel care să mă înveselească, dacă nu cel întristat de mine? 3 Și pentru aceasta v'am scris eu vouăb, ca nu cumva la venirea mea să am întristare de la aceia care trebuie să mă bucure, fiind eu încredințat despre voi toți că bucuria mea este și a voastră, a tuturor. 4 Că din multă supărare și cu strângere de inimă v'am scris, cu multe lacrimi, nu ca să vă întristați, ci ca să cunoașteți iubirea pe care cu prisosință o am către voi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta