viața mea văzută printr-un ochi de înger


 ***

viața mea văzută 

printr-un ochi de înger

e ca o duminică cu prăjituri la masă 

cu mama stând la sobă 

și amestecând în cratița cu mâncare


dar viața mea 

este un poem fără picioare

acela care plânge după o ușă închisă 

și râde în fereastra prin care inima mea

exersează zborul

viața mea a strâns în buzunare

soarele copilăriei 

și ele s-au găurit de la atâta căldură 

curg ca niște streșini luminate


nu vinde zâmbete viața mea

construiește o scară cu ele

și urcă cât poate de sus 

mai ia câte-o gură de cer

apoi se aruncă cu ochii închiși 

știe că Dumnezeu o prinde 

ca să o poată lua de la capăt

Magdalena Dorina Suciu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta