Ioan 14, 1-11



1 Să nu se tulbure inima voastră; credeți în Dumnezeu, și în Mine credeți. 2 În casa Tatălui Meu multe locașuri sunt. Iar de nu, oare v'aș fi spus Eu vouă că Mă duc să vă pregătesc loc?a 3 Și de vreme ce Mă voi duce și vă voi pregăti loc, iarăși voi veni și vă voi lua la Mine, pentru ca acolo unde sunt Eu să fiți și voi. 4 Voi știți și unde Mă duc Eu, și calea“. 5 Toma I-a zis: „Doamne, nu știm unde Te duci; iar calea, cum o putem ști?“ 6 Iisus i-a zis: „Eu sunt Calea, Adevărul și Viața. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine. 7 Dacă M'ați fi cunoscut pe Mine, și pe Tatăl Meu L-ați fi cunoscut; dar de acum Îl cunoașteți, și L-ați și văzut“. 8 Filip I-a zis: „Doamne, arată-ni-L nouă pe Tatăl și ne e de-ajuns“. 9 Iisus i-a zis: „De atâta vreme sunt cu voi, Filipe, și nu M'ai cunoscut? Cel ce M'a văzut pe Mine L-a văzut pe Tatăl; și cum de zici tu: Arată-ni-L nouă pe Tatăl!? 10 Nu crezi că Eu sunt întru Tatăl și că Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care Eu vi le grăiesc, nu de la Mine le grăiesc, ci Tatăl - Cel ce rămâne întru Mine - Își face lucrurile Sale. 11 Credeți-Mă că Eu sunt întru Tatăl și Tatăl întru Mine; iar de nu, credeți-Mă de dragul acestor lucruri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta