Luca 24, 36-53


 

36 Și pe când vorbeau ei acestea, El a stat în mijlocul lor și le-a zis: „Pace vouă!“ 37 Iar ei, înspăimântându-se și înfricoșându-se, credeau că văd duh. 38 Și El le-a zis: „De ce sunteți tulburați și pentru ce se ridică astfel de gânduri în inima voastră? 39 Vedeți mâinile Mele și picioarele Mele, că Eu Însumi sunt; pipăiți-Mă și vedeți că duhul nu are carne și oase așa cum Mă vedeți pe Mine că am“. 40 Și zicând acestea, le-a arătat mâinile și picioarele. 41 Și lor, celor încă necrezând de bucurie și minunându-se, El le-a zis: „Aveți aici ceva de mâncare?“ 42 Iar ei I-au dat o bucată de pește fript și dintr'un fagure de miere. 43 Și, luând, a mâncat în fața lor. 44 Și le-a zis: „Acestea sunt cuvintele pe care vi le-am grăit pe când încă eram împreună cu voi, că toate cele scrise despre Mine în legea lui Moise, în profeți și în psalmi trebuie să se plinească“. 45 Atunci le-a deschis mintea ca să'nțeleagă Scripturile. 46 Și le-a zis că așa este scris și că așa trebuia să pătimească Hristos și a treia zi să învie din morți 47 și întru numele Său să se propovăduiască pocăința și iertarea păcatelor la toate neamurile, începând de la Ierusalim. 48 „Voi sunteți martorii acestora. 49 Și iată, Eu trimit peste voi făgăduința Tatălui Meue; voi însă rămâneți în cetate până ce vă veți îmbrăca cu putere de sus“. 50 Și i-a dus afară până spre Betania și, ridicându-Și mâinile, i-a binecuvântat. 51 Și a fost că'n timp ce-i binecuvânta, S'a depărtat de ei și S'a înălțat la cer. 52 Iar ei, închinându-I-se, s'au întors în Ierusalim cu bucurie mare. 53 Și'n toată vremea erau în templu, lăudând și binecuvântând pe Dumnezeu. Amin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta