Ioan 12, 36-47


 

36 Cât aveți Lumina, credeți în Lumină, ca să fiți fii ai Luminii“. Acestea le-a vorbit Iisus; și, plecând, S'a ascuns de ei. 37 Și cu toate că atâtea minuni a făcut El în fața lor, ei tot nu credeau într'Însul. 38 Ca să se plinească cuvântul profetului Isaia, pe care l-a zis: Doamne, cine i-a dat crezare auzului nostru? Și cui i s'a descoperit brațul Domnului? 39 De aceea nu puteau să creadă, că a mai zis Isaia: 40 El ochii lor i-a orbit și inima lor a împietrit-o, pentru ca ei cu ochii să nu vadă și cu inima să nu'nțeleagă, ca nu cumva ei să-și revină și Eu să-i vindec. 41 Pe acestea le-a zis Isaia când I-a văzut slava și a grăit despre El. 42 Totuși, și dintre căpetenii mulți au crezut într'Însul, dar n'o mărturiseau din pricina fariseilor, ca să nu fie izgoniți din sinagogă; 43 căci ei au iubit slava oamenilor mai mult decât slava lui Dumnezeu. 44 Iar Iisus a strigat și a zis: „Cel ce crede în Mine, nu în Mine crede, ci în Cel ce M'a trimis pe Mine. 45 Și cel ce Mă vede pe Mine Îl vede pe Cel ce M'a trimis pe Mine. 46 Eu, Lumină am venit în lume, pentru ca tot cel ce crede în Mine să nu rămână în întuneric. 47 Și dacă aude cineva cuvintele Mele și nu le păzește, Eu nu-l judec; că n'am venit să judec lumea, ci să mântuiesc lumea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta