DOAMNE




Doamne, dă-mi din nemurire, 
Să mai fiu bună-vestire,
Strop de rouă-n poezie,
Și să ard, ca o făclie !

Dă-mi cuvântul din izvoare,
Care făr-de soare moare,
Ca să fiu carte-nțeleptă,
Să pot fi corectă, dreaptă !

Lasă-mă să-ți fiu o rugă,
Pân-la ceruri să ajungă...
Sufletu-mi neobosit,
Visul meu neprihănit !

Dă-mi din roua fericirii,
Rostul bun al regăsirii !
Să pot fi pământ și apă,
Unde sufletu-mi se-adapă !

Dă-mi din bunătatea Ta,
Să fac bună lumea mea,
Și un colț de cer senin,
Când pe el cocorii vin !

Fă-mă, Doamne, o fântână,
Și în ea o apă lină...
Izborască în izvoare,
Slova mea de sărbătoare!

Fă-mă, Doamne, ce m-ai face,
Luna, când pe cer își toarce,
Caierul de vise multe,
De cuvântul Tău s-asculte !

Orice om e muritor,
Și-i un mare visător !
Dă-mi și mie vise multe,
Să am unde mă ascunde !

Doamne, fie voia Ta,
Pe pământ și-n lumi de stea !

Stela Dediu
Republica Moldova 
27.05.2023
Dreptul de autor rezervat 
✍️✍️✍️

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta