UNICOSUL E DUMNEZEU


 


Când simt iubirea spirală-n nucleu,
Câtă-ncântare fulgeră-n mine,
Din care iese şi-n care vine
Făr de odihnă chiar Dumnezeu.

I-aud în pulsu-mi glasul Cerc divin,
Prin orice fibră trece-n vibraţii
Îl simt alături în respiraţii,
Luminând viața-mi cu al Său senin.

Mângâie tandru noii mei vii zori
Suflă în norii ce-mi umbresc bolta,
Viu îmi zâmbeşte când din recolta
Ce-mi creşte-n suflet, miluieşte flori.

Chiar mă îndeamnă să râd, lin să cânt.
Nu de durere să fiu iar înfrânt.

15.Unicosul e Dumnezeu


Neagră Gaură îmi faci sfânt nucleu
Ce bucurie fulgeră-n mine
Din care iese şi-n care vine
Fără odihnă chiar El, Dumnezeu.

Miros în vene viers de Cub divin,
Prin orice sferă trece-n vibraţii
Îi simt savoarea în respiraţii,
Luminând noaptea-mi cu al Său senin.


Mângâie tandru noii mei suri zori
Suflă în norii ce-mi sporesc Neagra,
Chiar îmi zâmbeşte când din Gaura
Ce-mi creşte-n suflet culege iar flori.

Nu lasă Negrul să mă înhaţe
Soare deschide, mă ia în braţe!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta