II Corinteni 11, 1-6


 


Prochimen, al Tuturor Sfinților, glasul al 7-lea (Psalm 31: 12, 1)

Bucurați-vă în Domnul și vă veseliți, drepților.

Stih: Fericiți cărora s-au iertat fărădelegile și cărora s-au acoperit păcatele.

Alt prochimen, pentru cei morți, glasul al 6-lea (Psalm 24: 14, 1-2)

Sufletul lor întru bunătăți se vor sălășlui și seminția lui va moșteni pământul.

Stih: Către Tine, Doamne, am ridicat sufletul meu.

1 O, de mi-ați răbda puțină nebuniea! Dar îmi și răbdați. 2 Sunt gelos pe voi cu gelozia lui Dumnezeub, pentru că v'am logodit unui singur Bărbat: ca pe o fecioară neprihănită să vă înfățișez lui Hristosc. 3 Dar mă tem ca nu cumva, precum șarpele a amăgit-o pe Eva prin viclenia lui, tot așa și gândurile voastre să se abată de la curăția și nevinovăția cea întru Hristos. 4 Că dacă veneticul vă propovăduiește un alt Iisus decât Cel pe Care L-am propovăduit noi, sau dacă primiți un alt duh decât Cel pe Care l-ați primit, sau altă evanghelie decât Aceea pe care ați primit-od, voi l-ați îngădui foarte bine. 5 Dar eu socotesc că'ntru nimic nu sunt mai prejos decât acești prea-foartee dintre apostoli. 6 Și chiar dacă sunt neiscusit în cuvânt, nu însă în știință; dimpotrivă, întru totul am arătat-o între voi toți.

Aliluia, al Tuturor Sfinților, glasul al 4-lea (Psalm 33: 16, 18)

Stih 1: Strigat-au drepții și Domnul i-a auzit și din toate necazurile lor i-a izbăvit.

Stih 2: Multe sunt necazurile drepților, dar din toate acelea îi va izbăvi pe ei Domnul.

Alt Aliluia, pentru cei morți, glasul al 6-lea (Psalm 64: 4, 5)

Stih 1: Fericiți sunt cei pe care i-ai ales și i-ai primit Doamne.

Stih 2: Locui-vor în curțile Tale și se vor umple de bunătățile casei Tale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta