RUGĂCIUNEA UNUI PĂCĂTOS


 

Adună, Doamne, pașii mei

Să nu mai fiu rătăcitor ,

Și fă-mă ,Doamne, să fiu bun

Și îngăduitor.


Ridică-mi voalul de pe ochi

Să văd unde-am greșit,

Ajută-mă, Doamne, te rog,

Că prea sunt rătăcit.


Usucă-mi ,Doamne, mâna

Cu care am lovit,

Și -nchide-mi ,Doamne ,gura

Că am păcătuit.


Am tot crezut ,Doamne mereu, 

Că nu greșesc nimic;

Că toți sunt rai, și prosti și slabi.

Acum ma-nchin smerit,


In fața Ta și-n fața lor

Și cer ,Doamne, iertare

De la cei care-au suferit,

Iertare și răbdare!


Iar de la Tine-nțelepciune

Să văd ce-i bun și drept .

Ajută-mă, Doamne, te rog

Nu mă lăsa s-aștept!


Că până ochii nu-mi deschizi

Să văd unde-am greșit,

Nu pot să cad, Doamne-n genunchi,

Să plec capul smerit .


Îmi cer iertare de la toți, 

De la cei mici și mari,

Pe care i-am disprețuit

Și nu am dat doi bani.


Că mult mai buni aceștia sunt

Dar neajutorați,

De ce-ai lăsat oameni ca mine,

Sa fie soți și tați?


Ajută-mă ,Doamne, te rog,

Te rog încă o dată,

Să fiu și soț și tata bun,

Și ce-am greșit, ma iartă.


Flori Bungete

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta