Un colind, pentru tine tată!



Am să cânt acuma Leru-i Ler, 

Ție tată, acolo-n cer,

Prin sintagme de ninsori, 

Un colind de sărbători...

Am să-ți cânt să mă auzi, 

Căci cam des mi-s ochii uzi.

Nu mai ești de sărbători, 

Să primești colindători. 

Să știi tată că îmi pasă,

Unde ești, de stai la masă,

Ori poate acolo sus,

Cânți colinda lui Isus...

Sau poate îți este rece,

Că-i cam frig și pân va trece, 

Stau stelele, luna și norii în vânt, 

Oare îngerii încet te cuprind?

Hristos să-ți dea puțină îndurare,

Să fii ferit de patimi prin ertare,

O lumânare azi eu am aprins, 

Pentru tine tată și sufletul tău stins...

© Tamara Nazarii 

16.12.2021

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta