Divin




Doamne, Tu ești Cel Iertător,

Tu ești cel generos, și Tu ești evanghelistul

Pentru cei care se plâng de boli de sângerare,

Iar Tu ești Cel Iertător, Cel Milostiv, Cel Văzător

Aceasta este mâna mea pentru expediție

Și din acceptarea Ta,

Tu ești ghidul


Lacrimile îmi curg prin ochi

Tu ești un expert al meu și al sufletului meu

Mă rog Ție, Domnul meu, și inima mea este slabă

Și să Te iubesc, Esti acolo și este grozav

Doamne, fața mea, ajutorul meu și vei vedea

Ai grijă de situația mea, Tu ești campionul


Dacă vin la Tine ca un slujitor pocăit,

Fii ajutorul unui slujitor care caută ajutor

Sunt nedrept cu mine însumi

Dreptatea Ta este har, Adevăr și Lumină


Autor, Ayman Kondra Daniel.                                                                25.7.2021

(pictura de pe Pinterest



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta