Iisus şi noapte de Crăciun


 În această noapte sfântă  se deschid cerurile şi Măicuţa Preacurată ne ascultă rugile, în această noapte sfântă, sufletul, gândul, cuvântul,fapta trebuie să le înveşmântăm în iubire, iertare şi recunoştinţă.

Acum, când ne bate la uşă, Crăciunul, vă doresc din toată inima, sănătate, pace, bucurii, lumină şi împliniri, oriunde vă veţi afla, aripa Domnului Iisus să vă apere! 


 

 

În astă noapte, gerul, săgeţile-şi aruncă

Şi eu tăcută stau dorind un tainic semn,

Parcă mi-e somn, dar nu e timpul încă,

Suflarea îmi trimite un altfel de îndemn.


Privesc la cer tăcută, am inima smerită,

Apoi îngenunchez cu fruntea la pământ,

Mă închin cu pietate la steaua răsărită

Ea îmi arată drumul, către lăcaşul sfânt.


Ţin candela aprinsă, curată e vorbirea

Şi îngerii din zbor lumină au presărat,

O veste minunată cuprinde omenirea,

Că s-a născut Hristos, al nostru Împărat.


Iubește-l pe Iisus și noaptea de Crăciun

Trăind cu-nflăcarare acest moment divin,

Fă rugă ne-ncetată, când umbrele apun

Şi fii atent la semne, căci îngerii revin.


Păzeşte-n orice clipă, nădejdea şi credinţa,

Iar Domnul poposi-va şi-n casa ta cu drag,

Lângă icoană aşteaptă-L cu toată năzuinţa,

Degrabă îi deschide  şi nu-l lăsa în prag. 


versuri Rodica Constantinescu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta