Trimite Doamne o ploaie curată


 

 

Trimite Doamne din cer o ploaie curată

să ne spele de-ale noastre păcate

murdăria din suflet să o ducă cât mai departe,

iar mintea să ne fie de tine, mai luminată.

 

Pe pământ n-a plouat, dar este noroi,

nu ne-am pus cizme, noroiul s-a lipit de picioare

umblăm așa prin lume, lăsând urme  murdare,

dă o ploaie mare, poate ne vom curăți și noi.

 

Când a plouat,am ținut umbrelele deschise,

teamă ne-a fost, ne-am ascuns sub ele,

păcatele le-am păstrat nu cumva să n-i se spele,

trimite o ploaie curată,umbrelele le-om ține închise.

 

Să stăm în ploaie, vântul cu putere să ne bată,

că suntem răi, nu mai știm ce înseamnă omenie,

să ne ude până la piele, corpul curat vrem să ne fie,

trimite Doamne spre noi, o ploaie mare, curată.

© Ana Rusu

11.12. 2021

Comentarii

  1. Multumesc din suflet pentru publicarea poeziei mele in minunata revasta! Ma simt onorată !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta