LACUL DIN DOI ARGINȚI


 

AUTOR IOANA RALUCA TRANDAFIR


Tu ningi și mă-mpletești lumină,
Cu floare ningi, tăcerea mea,
Tu lași să curgă verde-n tină,
Să curg și eu din om aș vrea.

În gust fierbinte, de vin aspru,
Acolo tu să mă-ntâlnești,
Ori într-un brad spicat în patru
De îngeri cu puteri cerești.

În aburi fini de scorțișoară
Tu zare ningi pe trupul meu,
Și păsări pui la subțioară,
Să zbor în alb la Dumnezeu.

Ah, beau cu tine vremea noastră,
De când eram copii creduli,
Tu treci din zi în seara-albastră
Ori eu m-am dus în fluturi nuli?

Hai dă-mi cu noapte de zăpadă,
Pe frunte, gât, pomeți fierbinți,
Să-mi ningi și zborul cu o spadă
Și să mă bei fără să minți.

Nu te-ntrerupe și-mpletește
Lumină albă-n suflul meu,
Spicat în brad voi sta turcește
Să-mi guști din rodul curcubeu.

Hai dă-mi cu ploaie de zăpadă,
Pe șiră, ochi, obraji fierbinți,
Să-mi ningi și tălpile să cadă
În lacul tău din doi arginți. .

AUTOR IOANA RALUCA TRANDAFIR




























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta