CRĂCIUN Fericit!





E seara sfântă de Ajun

Și-aș vrea să-ți vin la geam

Cu sufletul curat și bun, 

Să vin cu tot ce am.


Și nu e mult, e-un suflețel, 

Că-i rău sau e frumos

Ți-l pun în brad, drept clopoțel,

Pe creanga cea de jos.


E dar primit, dar necerut,

Și locul o să-i fie

Unde l-am pus de la-nceput, 

Pe-o creangă cenușie.


Și-n multe case va sclipi

La poale de brăduț

O stea plăpândă. Eu voi fi

Și sufletu-mi micuț...


Te cheamă Luci sau Marie,

Sau orișicum ți-ar spune,

În viața mea ești bucurie

Și-n suflet ești minune.


Ești tu, om bun, prieten drag

De suflet și simțire

Și poposesc pe-al tău meleag 

De calm și de-nfrățire.


Și-l rog pe Domnul Dumnezeu 

Să-ți deie sănătate,

Iar sărbătorile mereu

Doar binecuvântate.


Crăciunul fericit să-ți fie

Și tuturor lumină,

Noroc și pace, bucurie

Și inima senină.                            Autor Mihu Eugenia

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta