SINGURĂTATEA


 


Singurătatea mă sperie

astăzi, speranța mă ține.

Aștept ca planta,

la raza de lumină care vine.


Iluminând drumul pe care

trebuie să călătoresc.

Nu este un gând rău,

pe care azi voi merge

să mă bucur.


Protagonist în viitor,

deși sunt deja matur.

Trăiesc lumea în siguranță,

când fac pași noi.


Mergând prin umbra îngerului

care mă adăpostește.

Viața nu mă mai încarcă,

nu există nici un chin

care să mă chinuie.


Este un privilegiu al vieții,

pe care Domnul ni-L dă.

Unii oamenii sunt răi,

alții ambițioși, alții sunt visători.


Unii cred că, să visezi este

cel mai frumos lucru,

nu numai material.

E viața pentru puțin timp.

Eu voi visa în spiritual.


Autor, Juan Ramón Baca

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta