Rugăciune de sfârșit de an


 


Doamne, Dumnezeul meu,

La care mă rog mereu,

Azi nimic nu îți mai cer

Știu că de acolo din Cer,

Tu de mine îngrijești,

De rele Tu mă ferești.

Acum când anul e spre sfârșire,

Vin să-ți aduc mulțumire.


Îți mulțumesc Tată Sfânt,

Că m-ai adus pe pământ.

M- ai făcut să văd, să simt,

Să trăiesc pe acest Pământ.


Îți mulțumesc pentru Lumină,

Pentru soare, pentru căldură.

Îți mulțumesc pentru tot și toate,

Că am în fiecare zi sănătate.


Îți mulțumesc pentru pâine și apă,

Că mă ocrotești viața toată.

Îți mulțumesc că ești cu mine mereu

Și mă ajuți să trec prin ce-i greu.


Îți mulțumesc pentru că m-ai iertat,

Că îți simt prezența neîncetat.

Îți mulțumesc pentru Darurile primite

Pentru Împărtășirea cu Cele Sfinte.


Deși a fost un an greu,

Tu m- ai ocrotit mereu.

Mi -ai  fost pavăză și scut,

Mi -ai fost  Sfânt Acoperământ.


Nimic rău nu am întâmpinat,

Că am avut nădejde în Tine Tată Drag.

Doar cât spre Cer eu privesc,

Numai bucurie eu primesc.


Anul Nou ce începe îndată,

Pune Doamne credință în lumea toată.

Tot omul să fie bun cu Iubire,

Să aibă nădejde în Tine.


Să ne rugăm toți laolaltă,

Ție să-ți aducem Slavă.

Să-ți cântăm și să -ți  mulțumim

Și în veci să nu mai  greșim.


Îți mulțumim Doamne Ție,

Că sfârșim anul cu bine.

Să împlinim Voia Ta,

În anul ce va urma!Amin!


Liliana Olariu 💜 30 decembrie 2021!.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta