La poartă păstorul a venit


        

La poartă păstorul a venit
Printr-un cerșetor  neprihănit
Să îi dau ceva mâncare,
Eu i-am spus vorbe murdare
Și gâlceavă mare am stârnit.

Sa rugat la mine să-l primesc,
Că este bolnav să-l îngrijesc,
Am strigat din răsputere:
-Du-te că nu am plăcere!...
N-am crezut că foarte mult greșesc.

Mi-a spus să-i dau apă de băut,
Eu cu răutate l-am lăut
Înjosindu-l foarte tare,
Nu simțeam că setea-i mare,
Milă și crezare n-a avut.

Purta haine rupte îmbrăcat
Și atunci un orb eu m-am aflat,
Nu m-am îndurat, măi frate,
Să-i dau scurta mea din spate.
Doamne, cât am fost de vinovat...

M-a rugat să-i dau de încălțat
Și atunci de El m-am lepădat
I-am răspuns cu supărare
Să-și cumpere dacă n-are
Că eu nu-s ca dânsul mai bogat.

Nu vedeam că sângerează rău,
Nu știam că este Dumnezeu,
L-am gonit în depărtare
Să lucreze dacă n-are
Arătându-i chiar și pumnul meu.

Port în mine suflet necurat,
Pe Iisus oricând l-am ignorat,
Dar El cu drag mă așteaptă
Să-mi deschidă sfânta poartă
Unde-i adevărul luminat.                                                                            Autor: Alina Spătaru 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta