Matei 2, 1-12


 

1 Iar dacă'n zilele regelui Iroda S'a născut Iisus în Betleemul Iudeii, iată magiib de la Răsărit au venit în Ierusalim, întrebând: 2 „Unde este Cel ce S'a născut rege al Iudeilor?c Că'n Răsărit văzutu-I-am steaua și am venit să I ne închinăm“. 3 Și auzind acestea, regele Irod s'a tulburat, și tot Ierusalimul împreună cu el. 4 Și adunând pe toți arhiereii și cărturarii poporului, i-a întrebat: „Unde este să Se nască Hristos?“ 5 Iar ei i-au zis: „În Betleemul Iudeii, că așa este scris prin profetul: 6 Și tu, Betleeme din pământul lui Iuda, nicicum nu ești mai mic între căpeteniile lui Iuda, căci din tine va ieși Cârmuitorul Care-l va păstori pe poporul Meu Israel“. 7 Atunci Irod i-a chemat în taină pe magi și a aflat limpede de la ei vremea când li se arătase steaua. 8 Și trimițându-i la Betleem, le-a zis: „Mergeți și cercetați cu de-amănuntul despre prunc și dacă-l veți afla, dați-mi și mie de veste, pentru ca să vin și eu și să mă închin lui“. 9 Iar ei, ascultându-l pe rege, au plecat; și iată, steaua pe care o văzuseră în Răsărit mergea înaintea lor, până ce a venit și a stat deasupra locului unde era Pruncul. 10 Și văzând ei steaua, s'au bucurat cu bucurie mare foarte. 11 Și intrând în casă, L-au văzut pe Prunc împreună cu Maria, mama Sa; și căzând la pământ, I s'au închinat; și deschizându-și vistieriile, I-au adus daruri: aur, tămâie și smirnă.d 12 Dar luând prin vis înștiințare să nu se mai întoarcă la Irod, pe altă cale s'au dus în țara lor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta