Boala trebuie căutată la rădăcină



Un copăcel a fost sădit de tatăl unui băiat. Copilul ţinea la copac că la un frate şi-i purta de grijă. Copăcelul însă se îmbolnăvi şi i se veatejeau tot mai mult frunzele. Băiatul era foarte amărât din pricina aceasta şi în fiecare zi îi smulgea frunzele veştede şi-l stropea la rădăcina cu apă proaspătă. Într-o zi, copăcelul şi-a plecat vârful spre băiat şi i-a zis:

- Boala mea stă în rădăcinile mele. De aceea, dacă vrei să mă lecuieşti, să mă cauţi la rădăcină. Cât despre frunzele mele, ele vor înverzi apoi singure. Băiatul a săpat la rădăcinile copăcelului şi găsi acolo un cuib de şobolani. După ce a stârpit toţi şobolanii, copăcelul a prins din nou putere şi viaţa.

Când suferă semenii noştri, nu trebuie să ne uităm la semnele exterioare ale suferinţei. Leacul trebuie căutat la rădăcini şi trebuie stârpita pricina raului, iar urmările pier de la sine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta