Rugăciune pentru înțelegerea dumnezeieștilor cărți


 Doamne, Iisuse Hristoase, deschide-mi ochii inimii ca să ascult cuvântul Tău și să-l înțeleg pe el și să fac voia Ta, că nevrednic sunt eu pe pământ! Să nu ascunzi de la mine poruncile Tale, ci să-mi descoperi ochii mei, ca să cunosc minunile din legea Ta. Arată-mi mie cele nearătate și cele ascunse ale înțelepciunii Tale, spre Tine nădăjduiesc, Dumnezeul meu, ca Tu să-mi luminezi mintea și gândul cu lumina înțelegerii Tale, ca nu numai să citesc cele scrise, ci să le și fac pe ele. Ca nu spre păcat să citesc viețile și cuvintele sfinților, ci spre înnoire și spre luminare și spre sfințirea și mântuirea sufletului și spre moștenirea vieții veșnice. Că tu ești luminarea celor ce zac în întuneric și de la Tine este toată darea cea bună și tot darul cel desăvârșit. Amin!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta