POEM pentru ADUCERI AMINTE, I AUTOR ANTON CONSTANTIN Inspector de specialitate la Cultură. Bibliotecă, Primăria Mogoșești-Iași


POEM pentru ADUCERI AMINTE, I

Vreau să culeg
din mândria suferinței tale
toate lacrimile neplânse
și rănile sufletului meu!...

Vreau să mângâi
cu săruturi discrete
pleoapele depărtării
ce se regăsesc încă în tine…

Vreau să îngenunchiez
metaforă cu metaforă
 în căușul poeziei
 sete de îngeri!...

Vreau să te numesc altfel
dar m-am învățat cu suferința ta …
până unde va merge mândria
eu te înnobilez cu lacrima mea!

… Vreau să culeg
din mândria suferinței tale
toate lacrimile neplânse
și rănile sufletului meu!...



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta