PARITATE INTRINSECĂ, I AUTOR ANTON CONSTANTIN Inspector de specialitate la Cultură. Bibliotecă, Primăria Mogoșești-Iași



Ca două picături de rouă
Ne oglindim lacrimă-n poem;
Tu, firavitate fragedă și nouă;
Eu, nesfârșitul care te tot chem !

Mai dă-mi o rază de destin;
Alungă norul vieții puțin câte puțin;
Și, minte-mă tandru și discret
Femeia iubirii mele, suflet congruent?!

Ca două picături de rouă
Ne oglindim lacrimă-n poem;
Tu, firavitate fragedă și nouă;
Eu, nesfârșitul care te tot chem !

Martire cad stelele oarbe de pe cer
Și ni se așează la noi azi în palmă;
Tu, ești poemul meu, delicat giuvaier;
Eu, stropul de speranță ce sălășluiește în el!

Ca două picături de rouă
Ne oglindim lacrimă-n poem;
Tu, firavitate fragedă și nouă;
Eu, nesfârșitul care te tot chem !



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta