EFRACȚII, II AUTOR ANTON CONSTANTIN Inspector de specialitate la Cultură. Bibliotecă, Primăria Mogoșești-Iași



Dă-mi cheia, cheia Doamne
Bunătății acestei lumi;
Mi se sfărâmă speranța în carne,
Credința de unde vrei să o aduni?!

Vezi, sunt lacăte oarbe peste tot;
Trufiile ard fără de conținut;
Mă mângâie tăcerea ultimului clopot:
Deținuții tristeții evadează-n Absolut!

Dă-mi cheia, cheia Doamne
Și lasă-mă să sper continuu;
Sătulă e viața în mii de drame:
Lumina are-n miezuri seva de Unul?!

Vezi, păcatele lumii cum nu se opresc;
La granițe nu mai au nevoie nimeni de noi;
Ne plâng copiii acasă în simplitate și firesc:
Doamne, redu răul din noi, de plăgi, de puroi!

Dă-mi cheia, cheia Doamne
Bunătății acestei lumi;
Mi se sfărâmă speranța în carne,
Credința de unde vrei să o aduni?!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta