PARITATE INTRINSECĂ, II AUTOR ANTON CONSTANTIN Inspector de specialitate la Cultură. Bibliotecă, Primăria Mogoșești-Iași



Purtători de sacru și de infinit
Picături de rouă ce se unesc mereu;
Eu, lacrima destinului tău,
Tu, înflorirea unui dor nesfârșit !

Și te-am iubit, și m-ai iubit, și ne-am iubit
În răni lăuntrice ruga vieții ne-am îmblânzit;
Și te-am iubit, și m-ai iubit, și ne-am iubit
Suflet înflorit în lacrimi, suflet dăruit și împlinit!

Ca două picături de rouă
Ne oglindim lacrimă-n poem;
Tu, firavitate fragedă și nouă;
Eu, nesfârșitul care te tot chem !

Vrednici de-o lumină lină intimă
Inima alină, doruri scumpe alină…
Te iubesc mai mult decât ai fi crezut
Ești viitorul meu, prezentul pururi și trecut!

Ca două picături de rouă
Ne oglindim lacrimă-n poem;
Tu, firavitate fragedă și nouă;
Eu, nesfârșitul care te tot chem !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta