Fiecare virtute are in umbra ei slava deșartă


"A observat cineva din cei ce pot să vadă şi văzând a povestit următoarele: Şezând eu în adunare, au venit dracul slavei deşarte şi dracul mândriei şi s-au aşezat în amândouă părţile mele. Şi unul mi-a împuns coastă cu degetul lui iubitor de slavă deşartă, îndemnându-mă să spun oarecare vedere sau lucrare pe care am săvârşit-o în pustie. Şi după ce l-am depărtat pe acesta zicând: «Întoarcă-se înapoi şi să se ruşineze cei ce-mi grăiesc mie rele», repede cel de la stânga îmi şopti la ureche: «Bine, bine ai făcut şi mare te-ai făcut, biruind pe maica cea preaneruşinată». Către acesta, continuând îndată partea următoare a stihului, am zis: «Întoarcă-se ruşinaţi cei ce-mi grăiesc mie: bine, bine» " (Sfântul Ioan Scărarul)

Comentarii

  1. It is not the Romanian Orthodox church. It is a Christian magazine created and belongs to a Romanian Orthodox Christian theologian, but the magazine is Christian not only for Orthodox or Catholic but for all Christians. Please share it

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta