Evanghelia după Ioan 15 (17-27)


17: Aceasta vă poruncesc: să vă iubiţi unii pe alţii!

18: De vă urăşte pe voi lumea, să ştiţi că pe Mine mai înainte de voi M'a urât.

19: Dacă aţi fi din lume, lumea ar iubi ce este-al ei; dar pentru că nu sunteţi din lume, ci Eu v'am ales pe voi din lume, de aceea vă urăşte lumea.

20: Aduceţi-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decât stăpânul ei. Dacă M'au prigonit pe Mine, şi pe voi vă vor prigoni; dacă au păzit cuvântul Meu, şi pe al vostru îl vor păzi.

21: Dar pe toate acestea vi le vor face din pricina numelui Meu, pentru că ei nu-L cunosc pe Cel ce M'a trimis.

22: De n'as fi venit şi nu le-aş fi grăit, păcat n'ar avea; dar acum ei nu au cuvânt de dezvinovăţire pentru păcatul lor.

23: Cel ce Mă urăşte pe Mine Îl urăşte pe Tatăl Meu.

24: De n'as fi făcut între ei lucruri pe care nimeni altul nu le-a făcut, păcat n'ar avea; dar acum au şi văzut şi M'au urât - şi pe Mine, şi pe Tatăl Meu,

25: dar aceasta, pentru a se plini cuvântul scris în legea lor: M'au urât pe nedrept.

26: Iar când va veni Mângâietorul, pe Care Eu vi-L voi trimite de la Tatăl, Duhul Adevărului, Cel ce din Tatăl purcede, Acela va mărturisi despre Mine.

27: Dar şi voi mărturisiţi, pentru că de la'nceput sunteţi cu Mine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta