Îndrăzneala de a fi servit



Câţiva bătrâni din Sketis petreceau mâncând împreună. Avva Ioan se afla şi el acolo. Un bătrân de seamă, s-a ridicat să dea fiecăruia ulciorul cu apă proaspătă, dar nimeni n-a îndrăznit să ia, în afară de Ioan cel Pitic. Ceilalţi s-au mirat şi i-au zis: "Cum, tu, cel mai mic dintre toţi, ai îndrăznit să fii servit de bătrân?". El răspunde: "Eu, când mă ridic să iau ulciorul, mă bucur foarte mult când toţi primesc să le torn. Mă simt răsplătit. De aceea am luat, ca să-l răsplătesc pe bătrân. Altfel, s-ar fi supărat că nimeni n-a luat apă de la dânsul". Fraţii s-au minunat de aceste cuvinte şi au tras folos din vorbele sale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta