Evanghelia dupa Ioan 10 (9-16)


9: Eu sunt uşa. De va intra cineva prin Mine, se va mântui; şi va intra şi va ieşi şi păşune va afla.

10: Furul nu vine decât să fure şi sa'njunghie şi să piardă. Eu am venit ca viaţa să aibă, şi din belşug s'o aibă.

11: Eu sunt Păstorul cel bun. Păstorul cel bun, sufletul său şi-l pune pentru oi.

12: Dar simbriaşul şi cel ce nu este pastor şi cel ce nu este stăpân al oilor vede lupul venind şi lasă oile şi fuge; şi lupul le răpeşte şi le risipeşte.

13: Iar simbriaşul fuge, fiindcă simbriaş este, şi nu de oi îi este lui aminte.

14: Eu sunt Păstorul cel bun, şi Mi le cunosc pe ale Mele şi ale Mele Mă cunosc pe Mine.

15: Aşa cum Tatăl Mă cunoaşte pe Mine, tot aşa Îl cunosc Eu pe Tatăl. Şi viaţa Mea Mi-o pun pentru oi.

16: Şi alte oi am, care nu sunt din staulul acesta. Şi pe acelea trebuie să le aduc; şi glasul Mi-l vor auzi, şi va fi o turmă şi un pastor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta