Rugă, în prag de sărbătoare


 


Îmbracă-mă Doamne

în strai alb de sărbătoare,

să fiu pură ca zăpada

și-n suflet să am căldură.


Îmbracă-mă Doamne

cu iubire sublimă,

să dăruiesc numai iubire,

să-mi simt sufletul luminat.


Îmbracă-mă Doamne

cu dragoste divină,

să răspândesc dragoste, 

să calmez focul din inimă.


Îmbracă-mă Doamne

cu bunătate, să fiu umilă,

să întind o mână

omului flămând și sărac.


Îmbracă-mă Doamne

 cu smerenie, să-ți fiu credincioasă,

să port lumină, să am sufletul bun,

să am răbdare, să fiu mândră de mine.


Îmbracă-mă Doamne

în strai alb de sărbătoare,

cu haine curate și fine

să-mi îmbrac sufletul, cu duhul sfânt.


Îmbracă-mă doamne

cu haine strălucitoare,

să fiu priminită și neprihănită

în prag de sărbătoare...


Îmbracă-mă Doamne

cu iubire, dragoste și respect

să-mi fie sufletul ușor,

ca un fulg de nea, legănat de vânt.


Doamne, mulțumesc pentru tot,

mulțumesc pentru darul sfânt,, viața '

cât voi trăi pe acest pământ

te iubesc și te prețuiesc.


Versuri :Frusina Agheana

19.12.2023

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta