Cântare de laudă la Sfânta Muceniță Anisia


 


Sfânta Anisia Domnului se roagă,
Cu sfinte îngenunchieri și cu lacrimi fierbinți:
„ O Stăpâne Doamne Iisuse Sfinte,
Cela Ce ești al Vieții Izvor,
Cela ce ești a bunătăților Comoară,
Ajută-mi mie întru feciorie să mor!
Ajută-mi mie ca întru feciorie
în a mea groapă să pot intra;
Ajută-mi mie ca întru feciorie
De împărăție vrednică să mă pot arăta!

Dăruiește-mi mie, Stăpâne Doamne,
Pentru Tine pururi să mă jertfesc,
Căci eu doresc ca să mor Ție,
O, dăruiește-mi ceea ce doresc!"

Dumnezeu ascultat-a pe Anisia fecioara,
Și i-a dăruit ei al Lui har:
Harul muceniciei pentru Dânsul,
Care o a învrednicit pe ea de Rai.
Sfânta Anisia acum strălucește
Că între stele o luminoasă stea,
Ea strălucește ca un înger între îngeri,
Lui Hristos se roagă pururea pentru noi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta