Galateni 1, 11-19


 

11 Căci vă fac cunoscut, fraților, că Evanghelia cea binevestită de mine nu este după om; 12 pentru că nici eug nu de la om am primit-o sau am învățat-o, ci prin descoperirea lui Iisus Hristos. 13 Căci ați auzit de purtarea mea de altădată întru iudaism, că peste măsură prigoneam Biserica lui Dumnezeu și o pustiam, 14 și spoream în iudaism mai mult decât mulți din cei ce erau de vârsta mea în neamul meu, ca nimeni altul fiind eu râvnitor al predaniilor mele părintești. 15 Dar când a binevoit Dumnezeu, Cel ce m'a alesh încă din pântecele maicii mele și prin harul Său m'a chemat 16 ca'ntru mine să-L descopere pe Fiul Său, pentru ca eu să-L binevestesc la neamuri, deîndată, fără să fi primit sfat de la trup și de la sânge, 17 și fără să mă fi suit la Ierusalim la apostolii cei dinainte de mine, m'am dus în Arabia și m'am întors iarăși la Damasc. 18 Apoi, după trei ani, m'am suit la Ierusalim ca să-l vădi pe Chefaj și am rămas la el cincisprezece zile. 19 Dar pe altul din apostoli n'am văzut, decât numai pe Iacob, fratele Domnului. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta