FA RAI DIN CE AI...!


 Numele meu este

APAVALOAI IONEL

Italia. [21.06, 17:17] Pr IONEL Apavaloaie: Noi aici în clădirea (casa) unde de zece ani avem biserica am fost f corecți plătind chiria la timp. Dar acum patronul (parcă a turbat) vrea să-i plătim pe un an (totul acum). Suma este mare, având in vedere că plătim 500€ la lună. Am strâns cât am putut (2000€)dar mai avem nevoie. Vă rugăm cu multă durere dacă puteți și vreți să ne dați un mic ajutor căci altfel ne dă în drum. Ăștia nu cred în Domnul Dumnezeu ci în bani. Vă pomenim pentru înțelegere și bunătate!

Vă pomenim mereu la sf.liturghie si la toate rugăciunile zilnice.

Doamne miluiește!

[21.06, 17:17] Pr IONEL Apavaloaie: Asta am pățit frate Daniel...

Că de trei zile nici nu pot dormi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta