Ascultarea

 



 Pe un frate l-a trimis stareţul să adune balega uscată. Făceau focul cu ea, că erau săraci. Văzând ucenicul că pe locul de unde avea să o culeagă era o leoaică, i-a zis stareţului:

- Păi, mă trimiţi acolo unde e leoaica?

- Cum, nu te duci pentru că e o leoaică acolo? Să mi-o aduci legată încoace!, i-a răspuns stareţul.

Ucenicul s-a dus la ea. Leoaica, fugi.

Atunci ucenicul i-a spus: Stai, că mi-a spus stareţul să te leg! Şi a legat-o. Şi o ţară. Iar când a văzut că o aduce, a zis stareţul, pentru smerenia lui:

-De ce mi-ai adus căţeaua asta? Dă-i drumul, să n-o văd!

Şi a grăit ucenicul:

- Da, dar eu am crezut că e leoaica. Şi, întru adevăr, era leoaica.

 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta