Liniște in sufletul meu


 


Ce liniște se face dintr-o dată,

În viata mea și în al meu destin,

În inima mea, cea nevinovată

Care nu a cerut decât puțin.


Puțin din fiecare lucru bun, 

Puțin din fericire, bucurie,

Puțin din tot ce este mai comun

din ce ți-a dat Dumnezeu, chiar și ție.


Mi-aș fi dorit, să primesc doar plăcere, 

Dar viața e nedreaptă uneori

Și tot mereu, la schimb simbrie cere,

Să îi plătesc, cu un buchet de flori.


Și nu îmi dă prea mult din bucurie,

Câte puțin în cupă adunată,

Îmi dă să sorb, atât cât sa nu fie

Inima trista și îndurerată.


Îmi dă puțin câte puțin din fiecare

Dar m-am obișnuit și-am înțeles,

Că...asta este viata ,chiar de doare

Toate pe lumea asta, au un sens.


Am înțeles că norii stau deasupra

Dar printre ei răsare soarele,

De fiecare dată, când se întâmplă,

Speranța își arată razele.


Mă resemnez și îmi adun puteri,

Merg înainte, încerc drumul drept

Printre livezi de cireși și de meri

Voi regăsi iar calea, ce o aștept.


LORINA ELENA.. ✍️

03.01.23...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta