Fapte 2, 14-21

 

Prochimen, glasul al 3-lea (Luca 1: 47, 48)

Mărește sufletul meu pe Domnul și s-a bucurat duhul meu de Dumnezeu, Mântuitorul meu.

Stih: Că a căutat spre smerenia roabei Sale. Că, iată, de acum, mă vor ferici toate neamurile.

14 Și stând Petru cu cei unsprezece, a ridicat glasul și le-a vorbit: Bărbați iudei, și toți care locuiți în Ierusalim, aceasta să vă fie cunoscută și luați în urechi cuvintele mele; 15 Că aceștia nu sunt beți, cum vi se pare vouă, căci este al treilea ceas din zi; 16 Ci aceasta este ce s-a spus prin proorocul Ioil: 17 "Iar în zilele din urmă, zice Domnul, voi turna din Duhul Meu peste tot trupul și fiii voștri și fiicele voastre vor prooroci și cei mai tineri ai voștri vor vedea vedenii și bătrânii voștri vise vor visa. 18 Încă și peste slugile Mele și peste slujnicele Mele voi turna în acele zile, din Duhul Meu și vor prooroci. 19 Și minuni voi face sus în cer și jos pe pământ semne: sânge, foc și fumegare de fum. 20 Soarele se va schimba în întuneric și luna în sânge, înainte de a veni ziua Domnului, cea mare și strălucită. 21 Și tot cel ce va chema numele Domnului se va mântui".

Aliluia, glasul al 8-lea (Psalm 131: 8, 11)

Stih 1: Scoală-Te, Doamne, intru odihna Ta, Tu și chivotul sfințirii Tale.

Stih 2: Juratu-S-a Domnul lui David adevărul și nu-l va lepăda: Din rodul pântecelui tău voi pune pe scaunul tău. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta