Îndrăcitul și Puterea Metanierului 🔹


 

Povestea Starețul Paisie:


Odată urcam la Colibă încărcat cu multă greutate. Pe potecă m-am intâlnit cu un mirean din Tricala, care s-a oferit să mă ajute. Dar sărmanul era îndracit și pe drum l-a scuturat diavolul și a căzut la pământ. Atunci l-am însemnat în chipul Sfintei Cruci cu crucea de la metanie. Însă îndrăcitul mi-a prins mâna dreaptă și voia să mi-o rupă. Atunci am luat metania cu mâna stânga și am făcut din nou semnul crucii peste el, spunând: În numele Domnului nostru lisus Hristos,ieși duhule necurat din zidirea lui Dumnezeu! 

Şi îndată s-a liniştit și mi-a cerut iertare.


👇🏻👇🏻 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

Şi apoi Starețul a adăugat cu uimire: „Măi, măi, măi,  metania are mare putere!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta