ÎN DAR AȚI LUAT ÎN DAR SĂ DA-ȚI!








 Stimați cititori ai revistei noastre astăzi 10.03.2023. Pe adresa redacției noastre a venit un mesaj care a umplut OCHII și sufletul de lacrimi redactorilor noștri. Autorul mesajului este domnul Petre  Becheanu care  a însoțit mesajul domniei sale cu acte medicale doveditoare. Iată ce spunedomnia să:,, 

Ma numesc Becheanu Petre sint posesor a-l certificatului de handicap grav fizic Menționez ca nu am pe nimeni ajutor și casa mea sa dărâmat în totalitate de 90%. 

SI DE ACEIA VA ROG DIN SUFLET DACĂ PUTEȚI AJUTA SI PE MINE CU UN MIC AJUTOR FINSCIAR SAMI PLATESC SI EU CHIRIA SA NU AJUNG PE DRUMURI CU PICIOR AMPUTAT SI SAMI IAU SI EU O PROTEZA SA POT SI EU MERGE DIN NOU DUPĂ 2ANI DE ZILE DE STAT ÎN PAT

. Pentru Detalii puteți contacta semnatarul mesajului pe Facebook Becheanu Petru sau la Telefon 0711039133. Vă mulțumim!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta