MAICA MEA CU BRÂU DE STELE

 


      


Maica Mea cu brâu de stele, Maica zărilor cu dor

Rouă lacrimilor mele, la Preasfantul tău picior. 

Ți le-aduc mărgăritare să le teși în veșnicie, 

Straiul meu de sărbătoare, la Cereasca Liturghie... 


Maica mea cu brâu de stele, Preacurată Născătoare 

Pe pământ îmi ești lumină și în cer mijlocitoare, 

Îmi ești rai de bucurie în durerile-mi tăcute, 

Crin neprihănit, Marie, îmi ești pildă de virtute! 


Maica mea cu brâu de stele, calea sufletului meu 

Căci privindu-ți frumusețea, l-am văzut pe Dumnezeu! 

Și-am simțit a Sa iubire, ce șuvoi de apă vie! 

Ce ma trage spre lumină și ma-mbracă-n bucurie. 


Maica mea cu brâu de stele, Diamantul omenirii, 

Ce-ai născut pe Domnul Vieții, mai presus de legea firii! 

Bucură-te, Împărăteasă, Maica Veșnicului Soare, 

Îngerii te cântă-n slavă și toți sfinții în soboare. 


Maica mea cu brâu de stele, eu de-aici, de pe pământ, 

Cu ce slove sa te laud? Cu ce graiuri să te cânt? 

Dar te rog pe tine, Maică, să preschimbi în flori de crin, 

Toate lacrima ce-mi curge când în fața ta mă-nchin.                                   de Eliana Popa

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta