Prorocia lui Isaia 43, 9-14


 

9 Toate neamurile s'au adunat laolaltă
iar din ele principii se vor aduna.d
Cine va vesti acestea?
sau cine vă va spune vouă cele ce sunt dintru'nceput?
Aducă-și mărturiile lor
și să se îndreptățească
și să audă
și să spună adevărul. 10 Fiți-Mi voi mărturii
și Eu tot așa sunt martor
- zice Domnul Dumnezeu -
și Servul Meu pe Care L-am ales
pentru ca voi să știți și să credeți
și să înțelegeți că EU SUNT:
Înainte de Mine n'a fost alt dumnezeu
și nici după Mine va mai fi vreunul. 11 Eu sunt Dumnezeu
și în afară de Mine nu este mântuitor. 12 Eu am vestit și Eu am mântuit;
Eu am mustrat
și'ntre voi nu s'a aflat dumnezeu străin;
voi Îmi sunteți Mie mărturii,
iar Eu sunt martor
- zice Domnul Dumnezeu - 13 încă de la început;
și nu-i nimeni care să poată scoate din mâinile Mele;
Eu voi face,
și cine va întoarce'ndărăt ceea ce Eu am făcut? 14 Așa zice Domnul Dumnezeu, Cel ce vă mântuiește,
Sfântul lui Israel:
- De dragul vostru voi trimite în Babilon
și-i voi ridica pe toți fugarii,
iar Caldeii vor fi legați în corăbii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta