Cu tine, Doamne


 Cu tine, Doamne 


Cu tine mă trezesc dimineața,

Cu tine îmi fac planuri și visez, 

Cu tine mi se pare mai frumoasă viața, 

Cu tine în culori vii o pictez.


Cu tine cerul e bun și senin

Și florile cu mir sunt parfumate,

Aprind o candelă și mă închin

Doamne Iisuse, să-mi fii aproape.


Cu tine totul este mai ușor, 

Cu tine trec prin orice furtună

Apare soarele de după nor

Iar, curcubeul norii adună.


Cu tine Doamne, viața înflorește

Și populăm pământul mare

Tu ne-ai dat tot ce ne trebuiește,

Din naștere, la ultima suflare.


Doamne dă-ne gând bun și credință,

Să nu te răstignim iar, prin eres

Să-ți trecem pragul cu căință

Doamne, vreau să fiu al tău ales!


Petraru Valentina

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta